2009. február 24., kedd


Sziasztok!


A nevem Dragin Dijana. De a többiek néha csak Diának szólítanak. 1994. október elsején születtem Zentán. A horoszkópom mérleg. A szüleimet Dragin Zorannak és Ibolyának hívják. Van egy öcsém is, Nikola.

A stílusom egyedi (mondjuk xD) , szeretem a lányos ruhákat, de attól még nagyon kedvelem a fiús, laza öltözködést is...

A hobbim a táncolás, a rajzolás, a net, és az írogatás... Már vagy 7 éve járok táncra, és nagyon imádom! Köztük: hip-hopra, társas táncra és majorette-re. Régebben discoztam és show dance-eztem is, de ma már nem foglalkozom ezekkel, bár akkoriban nagyon odavoltam érte...

Ezek mellett szeretek olvasni is, de nem rajongok túlságosan a házi olvasmányokért, de azért vannak kivételek.... inkább töltöm a délutánomat a neten vagy éppen a barátaimmal...

Mindenféle zenét meghallgatok, csak az a fő, hogy jó szám legyen :D
Köztük: Kelly Clarsont, a Simple Plan-t, Hilary Duff-ot, és még sorolhatnám... (de most inkább nem )

A kedvenc időtöltésem közé tartozik még a filmnézés. Nem vagyok túl válogatós, de inkább nézek meg egy vígjátékot, mint egy akciófilmet... Imádom a horrorfilmeket, főleg csukott szemmel nézni xD
De azért íme a legjobbak: P.S. I love you, Éjszaka a múzeumban, Ház a tónál, Ismeretlen hívás, Fekete karácsony, Amerikai hófehérke, stb...

Odavagyok a kisgyerekekért, imádom nyúzni, és babusgatni őket...

Imádom a barátaimat, köztük a legeslagjobb oszitársak: Rita, Alíz, Meli, Orsi, Réka és Dóri... akiket nem cserélnék le senkivel. És persze a táncos barátnők, akiket szintén nem lehet helyettesíteni ... Évi, Emese, Zsófi, Elisabeth, Lia, Andi, Szimi, és még sokan mások is... (bocsi, akit kihagytam)

A jövőmre nézve nem sokat tudok biztosra mondani.... azt hiszem gimibe fogok menni, Zentára, bár a rajzhoz is ragaskodom. A táncot nem szeretném még egy jó ideig abbahagyni, és ha minden jól megy, egyszer talán még egy könyvet is írok... 

Na, hát ennyi... köszönöm hogy elolvastátok ezt a kimerítően hosszú kisregényt (a többiek szerint xD) . Szijasztok... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése