2009. február 24., kedd


Bemutatkozás :) 8/c

A nevem Urbán Alíz (Lizzy). 1994. július 16-án születtem, a horoszkópom rák.
Van egy tök jó társaságom, 10en vunk… Nagyon jóban vunk, mikor együtt bulizunk, nagyon jól szórakozunk (kül 7lányból + 3fiúból áll a csapatunk) XD
Már kb. 6-7 éve táncolok, mazsorettre, klasszikusra és hip-hopra járok. A New Ada Dance táncklub tagja vagyok, 2éve. Imádok táncra járni!!!
Tavaly befejeztem a zenesulit, az osztályban 6.ra 6an maradtunk a 9-10ből (kiiratkozások miatt), abból 1fiú volt, aki a suliban osztálytársam, és a másik 5 pedig lány volt, és 1 lány az osztálytársam.
A 8.c-vel járok egy osztályba :P, (a gyengébbek kedvéért 8 éve XD). Színkitűnő tanuló vagyok. És úgy összeségében az osztályom is bírom . . . Büszke vok az osztályomra, m elég jó, sőt szuper az átlagunk (az idei félévben 4,31 volt, d eddig mindig kitűnők voltunk), meg a hangulat is tök jó!
Kedvenceim: pizza, palacsinta, barackos szörp, a farmer, a fekete, a fehér és a világos kék szín, na meg a világos szürke. Elég sok csíkos cuccom is van, rájöttem, h szeretem :)
Szabadidőmben, kompizok, netezek, tv-zek, leginkább barátaimmal vok, és persze Bálinttal (L) ♥!!!
Szeretem az életet, egyenlőre jó lenne ha nem lenne vége :P na jó, ez durva volt. . XD kül normális vok . . . . . :P Kül fönt vok poznanicin és myvipen is.
A Kosztolányiba (angol nyelvre), Szabadkára szeretnék menni, ha oda nem sikerül, akk Zentára a gimibe.
Na, kb. ez vok én. . . puszi mindenkinek!!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése