2009. február 24., kedd


Bemutatkozás
Bor Emil

Születtem 1994.Dec. 4-én, a horoszkópom nyilas, ami erre jellemző- örökmozgó. Szüleim neve, Bor Endre és Bor Olívia. Kettő testvérem van, egy nővérem, B. Andrea- és egy bátyám, B. Ervin.
A zentai gimnáziumba szeretnék felvételizni, hogy később mivel foglalkozom- még nem döntöttem el. Ebben az iskolában, kitűnő és jeles tanuló vagyok. A 8. c osztályba tanulok, osztályfőnököm- Máriás Valéria. Kedvenc tantárgyam- a biológia. Ami pedig nehezebben megy, a fizika.
Szabadidőmben- teniszezni szoktam. Ezt a sportot már 7 éves korom óta űzöm. Ezen a sporton kívül szeretek futni és úszni. Amelyik sportot pedig nem kedvelem-az a röplabda és a vízilabda.
Kedvenc ételem a gombás pizza-italok közül pedig sokfélét szeretek, de legjobban az energiaitalokat.
A neten sokat töltöm, az időt-sok közösségi oldalon nézelődöm, beszélgetek ismerőseimmel. Szeretem a videó játékokat, ezek mellett is sok időt töltök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése