2009. február 24., kedd


Mészáros Réka
Sziasztok! 1994.02.25.-én születtem…Halak a horoszkópom. A 8.c osztályba járok,és nagyon szeretem az osztálytársaimat…Rengeteget hülyülünk…Van egy társaságom is,akikkel egész hétvégén együtt vagyunk,és rengeteget bulizunk!!!Nagyon szeretem őket!!!!!!!!!
Szabadidőmben barátaimmal vagyok,vagy kompizok,vagy éppen tv-zek!8 éve táncolok…Jelen pillanatban majorettet. A VENUS táncklubba járok. Ott is van egy kisebb BANDA (XD),akikkel rengeteg helyre eljutottunk már. A legnagyobb élményünk a Francia országi utazásunk volt. 
Nagyon szeretek másokkal hülyéskedni…Egy életvidám lány vagyok,aki nagyon szereti az életet és IMÁDJA a barátait!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D Nem szeretem azokat a személyeket,akik a halálukra várnak,vagy azokat,akik elvannak magukkal keveredve…Nagyon szeretem a vicceket (persze,amik értelmesek XD)Nem szoktam computeren játszani…,kizárólag csak nettezek!Fent vagyok poznanicin is…,és MSN-en is!!!Ha gondoljátok nézzetek meg és jelöljetek. Ha felnövök tanárnő szeretnék lenni!!!8.-ik után gimibe megyek (már ha felvesznek : ),több osztálytársammal együtt…Jah és persze aludni is NAGYOoOoOon szeretek… Kedven ételem a TIRAMISU (amit Ginder anyja tud a világon a legfinomabban elkészíteni!!!!!!!! :),italom pedig a Coca-Cola!
Nagyon szeretem SZERBIÁT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!És soha,de soha nem akarok elköltözni más országba!!!
Hát röviden-tömören ennyit… SziasztoOoOoOok!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése