2009. február 24., kedd


Lakatos Adrián
1994október 24-én egy hatalmas áldás érte a Lakatos házaspárt, fiuk született.
A nevem Adrián .A zentai kórházban láttam meg a napvilágot, de adai vagyok.
Nem is tudom mit írhatnék magamról 14 éves fejjel. 170 cm vagyok,szőke hajú,
zöld szemű , csávó.
A beceneveim : Laky, Lakystrike,Don juan, Casanova…
Sok mindent csinálok, solo gitározok (még nem vagyok benne egy együttesbe se, de szeretnék), furulyázok,4 fajta táncra járok, hip-hop, társas tánc,
néptánc, és meteor.
Több féle zenét hallgatok, főként metált, rockot, és punkot. Kedvenc együtteseim:
Korn, Bullet for my valentine, Slipknot, Alvin és a mókusok, Nickelback, Cradle of filth, és Depresszió.
Szeretek enni, inni és főként a lányokat. A mottóm, hogy 1szer élsz, hát használd ki az élet minden pillanatát. Gyakran vagyok a gép előtt, főként msnezek (a címem: l.adrian94@hotmail.com), játszok, valamint programozni tanulok. Bár ebben még nagyon amatőr vagyok, de igyekszek. Próbálkozok a turbó pascalal, és a html-el. Fennt vagyok iwiw-en myvip-en, és poznanicin, ha érdekel keress meg.
A mobilszámom : xxx xxx xxxx.
A zentai társadalmi gimnáziumba szeretnék továbbmenni, onnan pedig jogi egyetemre de az nagyon messze van…
Röviden ennyi magamról, ha többet akarsz tudni rólam ismerj meg, csá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése