2009. február 24., kedd


Hellooo  A nevem Fehér Orsolya,1994. augusztus 7-én születtem Zentán. Horoszkópom Oroszlán. Aki általában nagy önbizalommal rendelkezik,ami belőlem hiányzik. A 8.c osztályba járok,és azt hiszik rólunk ,hogy stréberek vagyunk,ami egyben igaz is,de viszont,úgyanúgy szeretünk lazítani,mint mások… Na mind1. Becenevem:Orsi(ki hitte volna?),Csufi,meg még sok van. Szüleim neve Sándor és Anikó. Van egy bátyám,Emil,aki szerintem ki fog nyírni,mert ide írom a nevét. Van két kutyám,Kira,ő golden retriver,és Mini,ő pedig egy keverék kutyus. Nagggyon szeretem őket. Kutyaimádó vagyok. A macskákat nem szeretem,csak Melitta cicáját,de azt is csak amikor picike volt. Voltak halaim is,de azok bedöglöttek. Meg egy tengerimalacom is,de mikor a kutyám bevette a szájába,halálra volt ítélve. Kedvenc időtöltésem az olvasás,sétálás a kutyámmal vagy anélkül,táncolás(néptánc),tévézés,netezés,beszélgetés,zenehallgatás,alvás… Ja,meg barátnőzés. Sok jó barátnőm van, de legjobb nincs olyan sok. Örök fogyókúrázó vagyok. Barát párti. Kedvenc tantárgyam a biológia. Asszem,hogy közgazdaságira megyek Zentára. Nagyon szeretem a filmeket. A vígjátékokat,a horrort,szerelmes filmeket… Az akciókat utálom. Ezt nézd meg: Hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt?, 10 dolog amit utálok benned,Csajozós film,Sex és New York,Amerikai hófehérke,A szem,Ime a spártaiak(!!!),Madagaszkár 1,2,Séta a múltba… Imádom a Dr. House-t,a Nagy házalakítást,a Showder klubot,Született feleségeket,Joey-t,Balázs showt,mostanában nézem a hősöket is. Sokat szoktam röhögni,meg morogni. :D Szeretem a nyarat,az őszt,a telet,meg a tavaszt is. Mindegyiket a maga szépségéért. Szeretem a jóóó könyveket. Az osztályfőnököm Máriás Valéria. Ennyit rólam. Páci 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése