2009. február 24., kedd


HELLO
Hello! Horváth Tamás vagyok, de legtöbben csak Hory-nak hívnak. Születtem: 1994. november 11. Zentán. Horoszkópom: skorpió. Szeretem a kémiát. Kitűnő tanuló vagyok. Általános iskola után Zentára akarok továbbmenni gyógyszerészetire vagy egészségügyire. Kedvenc színem a fekete és a sárga. Kedvenc kajám az olívabogyós pizza. Szinte mindig fekete ruhába járok. kedvenc zenestílusom a METÁL, kedvenc együttesem a KoRn. Szabadidőmben TV-t nézek, netezek, alszok, vagy valamit szerelek. Fél éve járok az adai modellező klubba. Nagyon szeretek ott lenni, mivel ott mindig magamat adhatom. most egy versenyre készülök, ezért úgy gyártom a rakétákat mint valami gyár. A klub vezetője Stojan Mrđanov, de mindenki csak Cole-nak hívja. a klub mellett még járok táncra is (hip-hop és meteor) amit szintén szeretek. Sajnos nemsokára vége a 8. osztálynak ezért minden időt kihasználok, hogy velük legyek és szórakoztassam őket. Jaj és fönt vagyok MSN-en.
Na ennyi volt . . . Pá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése