2009. február 24., kedd



Engem Mester Emilnek hívnak . 1994 június 10.én születtem . A hajam barna és rövid .A kedvenc sportom a kézilabda de sajnos nem olyan rég óta űzöm ezt a sportot csupán csak másfél éve játszok. Szélső és átlövő poszton játszok. Eddig egy arany és egy bronz érmem van. Ez a sport előtt mást is kipróbáltam. Karatéztam meg Kosárlabdáztam. Szabadidőmben ezen kívül szeretek internetezni. A kedvenc ételem a pizza, és azok közül is a kukoricásat. Az iskolában a 8.c osztályba járok , ahol Máriás Valéria magyar tanárnő az osztályfőnökünk. A Kedvenc tantárgyam az informatika. Idén félévkor négyes voltam. Egy bátyám van. Ő 18 éves. Őt Ákosnak hívják. Szegeden jár közgazdasági egyetemre. Kutyám meg macskám nincs csak néhány halam. Az interneten regisztrálva vagyok a Poznanicin meg a myvipen. Nagyrészt sportos ruhában szoktam járni. A legjobb barátaimat Ginder Attilának és Koós Dezsőnek hívják. Az osztályomból sok mindenkit ismertem már. Legrégebben Alizt és Ritát ismerem. Őket már kis korom óta ismerem. Kedvenc compjuteres játékom a Fifa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése