2009. február 24., kedd



Heh… hogy is kezdjem… Nevem Bakos Bettina…Becenevem Betti,Hugi,Mézes csupor, Faszaládé ..és.. stb ..stb..x)…heh…1994.09.17. születtem … Kecskeméten…:P Apukám neve Bakos Rudolf,Anyukám Bakos Márta…van egy testvérem…sajnos..heh… baszkodok…nagyon szeretem…Neve Tihi ..:) mm… kajákról hát.. imádok enni..szeretem a pizzát (kukoricásat:P)akkor a hamburgert,a gyorskajákat, csokis tejet, nyalókát…imádok inni. .döntsd el te hogy mit… xD .. hehe… akkor szeretek sportolni . 8 évig úsztam… 4 évet Adán…4 évet Zentán..a tanulás végett hagytam abba. Régen nagyon szerettem a punkot, rockot meg a metált…most is meghallgatom, de amióta megnéztem a Step Up 2 azóta ááá … imádom a Hip Hop-ot meg a lógós cuccokat…na jó meg néha hallgatok rappet xD … de csak néha …hehe … akkor kedvenc filmjeim Step up 2, Honey , Camp Rock , Mamma Mia! , Augusta lázadása, Americai History X... meg nagyon sok van még… imádom a South Parkot …Kenny 4ever…hehe… Kedvenc együttest nem írok mert nagyon sokat szeretek .. bocsi.. hehe … nagyon szeretnék megtanulni skaterezni vagy is deszkázni…hehe… mmm… Imádom a barátaimat , nagyon szeretek marhulni, hülyülni…imádok pörögni… Szeretem a kutyákat… Az én kis Beck’semet meg Döcikémet… A macskákat nem igazán szeretem de elkell viselnem sajnos.. :S:S Akkor 8. osztály után Zentára egészségügyire szeretnék menni… Patológus akarok lenni(de nem biztos) ja és kihagytam szeretem a Boncasztal című filmet..első páciens anyám macskája… szeretem az idézeteket.. hehe :P:P Ha megakarsz ismerni vegyél fel Msn-re XD…hehe .. Élj a mának… Peace.. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése