2009. február 24., kedd



1994.04.13 Nagypál Nik
Születtem:Zentán a korházba.

Helló,Nik vagyok...becenevem:Nickejj,N RoskO Coxa...de hívhatnak úgy ahogy akarnak...
Hát mivel kezdjem....14 éves fiú vagyok,a 8.C osztályba járok....hát általában az osztályból MarkO-val szoktam lógni...minden hülyeségbe benne szoktunk lenni...PERSZE ISKOLÁN KIVÜL!!! Suliban jó kisfiúk vagyunk...:-P Am hobbym Counter Strike (PC játék),de szeretek focizni a haverokall tornaórán a 8.C-és fiúkal és a 8.B-s fiúkall. Hát általában ritkán vagyok otthon de ha igen persze tanúlgatok...:-P Hát kajálni imádok...kukoricás pizzát,kukoricás szendvicset,kukoricás kukoricát...xD Egy szóval imádom a kukoricás dolgokat...Hát italok közül Pepsi mivel fincsi,na meg a L...,meg a V... de ezek nem lényegessek nektek...xP
Hát még nagy hobim az a dobolás már 2-3 éve...kedvenc márkáim: Tama,Pearl,Yamaha,Stagg. Akkor a kedvenc Cineim (cintányérok a gyengébek kedvéért...)
Sabian,Zildijan,Paiste mivel ezek a legminőségesebbek...az álványok közül pedig a Giblartar...van is volt is 1-2 zenekarom.Most a SUBWAY zenekarba adom a ritmust,de volt még 1 pár együtesem meg a jövőbe is tervezek mivel már 3-4 alakulóban van. Hétvégén város a társaságall általában Isi Csárda meg mit tudom én ahovas kedvünk van. Amúgy Black-Trash-Death Core metált halgatok...Kedvenc band-m: Cradle Of Filth,Children Of Bodom,Mayhem,In Flames,Marduk,Tiarah,Downstroy...stb.
De persze meghalgatom a rap illetve hip-hop-ot is de RÜHELLEM AZOKAT!:)
Amit még utálok az az EMO-sok!!! Kinem állhatom őket!!!
Na mindegy...Hát a suli az...hmmm ....elmegy...:) de hadjuk a sulit...
Persze vannak kedvenc óráim mint a torna,rajz...meg az ilyenek...:)
Amit nem szeretek meg nem is megy az a matek amit...hehe...:-P
Akkor kedvenc énekesem nem más mint a Dani F.,Alexi L.,Angelina G., Marjan...stb.
Szeretek msn-ezni: godyline@live.com
Pozon is fent vagyok ha valakit érdekel,az N RoskO Coxa néven vagyok fent...
Nah asszem ennyi magamról...ez volt a sima énem mikor felkelek...de általában Joint gyöcök vagyok!!! Csá everybody!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése