2009. február 24., kedd



BOGÁROMI ERIK
A nevem Bogáromi Erik. 1994.március 17-án születtem, Zentán. Horoszkópom: halak. A Cseh Károly iskolába járok, a 8. c osztályba. Szeretem a földrajzot. Kitűnő tanuló vagyok. Az általános suli után a Zentai gimnáziumba szeretnék iratkozni. Mivel már nem sokáig vagyunk együtt az osztálytársakkal, minden percet kihasználunk, és sokat hülyéskedünk… Szabadidőmben netezek, Tv-zek, barátaimmal vagyok. Nagyon szeretek teniszezni, már 4 éve játszom,és 2 éve járok versenyekre, kedvenc teniszütő- és labdamárkám a Wilson. Nike - nak vannak a legjobb sportruha cuccai! Kedvenc sportolóim: Jelena Jankovic, Ana Ivanovic, Serena Williams, Novak Djokovic, Andy Murray. Kedvenc focicsapatom a Manchester United. Kedvenc zenestílusom nincs, általában mindent meghallgatok. Kedvenc filmjeim: Lökd a ritmust, Step up és többnyire a zenés - táncos filmek. Állatok közül a kutyát szeretem, macska - no! Kutyafajták: Labrador, Kokker spániel. Kedvenc kajám a kukoricás-gombás pizza, italom a Pepsi. Sokat beszélek, és ezt a környezetem észre is veszi… Ja, és fent vagyok poznanicin, és MSN-em is van.
Nah, ennyit rólam… Sziasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése