2009. február 24., kedd


Hali!!!
Solymosi Melitta vagyok!de csak simán Meli!
1994 október 11 –én születtem, 12:20, ha jól tudom!:P a horoszkópom mérleg,
Amiért élek-halok,az az éneklés...már kicsi korom óta, csak azt csinálom, de csak otthon!:D és azt hiszem nem is fogom soha megutálni...
A másik amit imádok,az a tánc...akár milyen tánc is az,sztem mind jó!
A szeretteimet,vagyis a családomat mindennél jobban szeretem...túl sokat nem birok nélkülük...de ha rászorulok,megteszem!Van 2 testvérem,Roli és Móni. Roli az idősebb,ő 13 évvel öregebb nálam.Móni és én közöttem pedig 10 van.Ő már férjhez ment,ezáltal lett egy nagyon aranyos sógorom,Pityu. Most pedig december 16-án megszületett a kislányuk,Bia!(nagyon aranyos)
Anyukám és apukám,a legjobb szülők a világon!sosem voltam lázadó tipus,ezért így nem is ellenkeznek velem!Anyukámat Ibolyának,apukámat pedig Zoltánnak hívják!Kb.ennyi a családról.
A legleglegleglegjobb barátnőm az az Orsi!(Fehér Orsolya,de lehet Sósi is!)Már 8 éve sülve-főve együtt vagyunk...szóval...azontúl meg a Gindert ki nem hagyhatom!az egész általános iskolai éveimet röhejesebbé tette!És hát persze vannak még legjobb barátaim:Ritusssssssssssssss akit imádok(alias Csufi),Réka,Dijana,Alíz,Dóri) Róluk ennyi,mert egy egész év se lenne elég róluk mesélni...
Térjünk rá az ételekre:a gyors kosztokért nem vagyok oda,de ha kell megeszem,mivel nem nagyon vagyok válogatós...anyukám isteni ételeit imádom,és Ati anyukájának,Móninak a tiramisuját!
Hát az italok:szénsavasat utálom,mert az marja a torkom,de ha szomjas vagyok,tök mindegy!
Kedvenc filmek:majdnem mindent szeretek,csak ha lehet ne akciófilm legyen!
Kedvenc színészek:Adam sandler.......................................................
Nyolcadik után,azt hiszem közgázra megyek,de gimibe nem szeretnék!Sztem az csak 4 év elpazarlása!Igaz a közgázért sem vagyok oda,de egynek megteszi!
A külsőmről nem tok sok mindent tudok írni,mivel sztem az úgysem ér semmit!Leírhatnám hogy gyönyörű vagyok,mint ahogy egyesek teszik,de aztán meg ha élőbe meglássák őket megijednek...hát én nem vagyok ez a tipus...mivel nem vagyok ego!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése