2009. február 24., kedd


Bemutatkozás


A nevem Hodik Rita. Becenevem nagyon nincs,de a barátaim néha Ritunak hívnak,de ez nagy ritkaság.1994.05.23-án születtem Zentán. A szüleim neve: Hodik István és Márta. Tesokám neve Hodik Attila. Van egy kutyám Bundás,de én általában Pulinak hívom. Imádom az ilyen trópusi országokat. Nagy álmom,h eljussak Ausztráliába és ott orvos lehessek. A zentai egészségügyi közép iskolába szeretnék jelentkezni. Bár még egy éve a közgazdasági vonzott,de rájöttem,h az nem nekem való,illetve az orvosi szak foglalkoztat. Szeretem az egészséges életet,ezért tornázom és nem eszek gyorskajákat...xD Nagyon imádom a gyülmölcsöket,kedvenceim közé tartozik a kivi,alma,banán és a barack. Kólát nem iszom már egy jó 7 éve,inkább gyümölcs leveket kedvelem. A POP zenéket szeretem,kedvenc előadóim közé tartózik: Rihanna,Kelly Clarkson,Lady Gaga,Sean Kingston,Pussycat Dolls...és még sorolhatnám.De bejön a Techno is...A stilusom egyszerű,nem szeretem a nagyon feltünő ruhákat. A szemem színe zöld,a hajam pedig barna. A legjobb barátnőim: Orsi.,Meli,Dija,Dóri,Alíz és Réka. Velük nagyon sokat lehet nevetni és hülyéskedni.
Amint már mondtam,h nagyon szeretnék eljutni Ausztráliába.Ha elvégeztem az egyetemet,utána kiszeretnék jutni oda. Imádom a tengert és persze a nyarat. Szeretek olvasni de nem ilyen házi olvasmányokat,hanem az érdekesebbeket. Kedvenceim közé tartozik a Neveletlen hercegnő 1-9. A kedvenc filmjeim sok van de a legjobbak: Mamma mia,Sex és New York, Csajozos film, Esti mesék,A szem,Kabalapasi,Bábi mama,P.S I Love You,Neveletlen hercegnő 1,2, Amerikai tündérmese,Íme a spártaiak...stb Szeretek SIMS 2-özni.De nagyon szeretném megszerezni a Sims 3-mat.
Na mind1,ennyit rólam,Bye! 
U.I : Nagyon de nagyon félek a kutyáktól,még az ilyen kis tacskoktol is,kivéve az enyémtöl :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése