2009. február 24., kedd


Engemet Budai Istvánnak hivnak.1994.04.07-én születtem Zentán a korházban. Most Adán élek. Családom négy tagból áll. Van egy testvérem, Bogi neve. Iskolámat Cseh Károly Általános Iskolának hívják. A 8. c osztályba járok. Kedvenc osztálytársaim: Bor Emil, Ginder Attila, Bogáromi Erik, Horváth Tamás stb. Kitűnő tanuló vagyok. Kedvenctantárgyaim: Magyar, Német, Földrajz. Szeretem a hamburgert, a pizzát, és a Coca- Colát. Nagyon kedvelem a zenét. Általában rock zenéket hallgatok. A kedvenc együtteseim:Red hot chili peppers, Green day , The Rasmus. Ezek a számokat kedvelem:Dani California, Snow, Outerside, By the Way, Closing Time, American Idiot,Basketcase. Jó filmnek tartom A Karib-tenger Kalózait,amelyben jól szerepel Johnny Deep, és tetszik az öltözéke.Tovább a zentai gimiben szeretnék tanulni. Kedvenc hobbijaim a kerékpározás , olvasnás, számitógépezés és tévézés. Szeretek az iskolámba járni, mert találkozhatok a barátaimmal ,de tanulni azt NEM!!!!!

Ennyi az én kis összefoglalóm magamról !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése