2009. február 24., kedd


Önéletrajz
(avagy bemutatkozásom)
Írta: Tóth Kata

1994. december 16-án, 14:15-kor, pénteki napon születtem Zentán (horoszkópon a Nyilas), a kórházban. Első éveim szokásosan teltek: megtanultam beszélni, járni, stb. Ovi után iskolába írattak (…), mégpedig az adai Cseh Károly Általános Iskolába. Itt a „c” tagozatba kerültem. Alsó – elmúlt (hál’ Istennek!), felső – mindjárt elmúlik. Mivel ezt a bemutatkozást 2009-ben írom, logikus, hogy mindjárt ballagok. Hova megyek tovább? Hát… naponta ezt 3 072 921-szer kérdezik meg tőlem, és mindig mást mondok. Leginkább a MSC magasépítészeti szakát szoktam bemondani, ha továbbra is megkérdezik tőlem, mi leszek, ha nagy leszek, akkor bosszúból tényleg odamegyek. Vagy nem …
Hmm… hmm… ez mivel bemutatkozás is, akkor be kell magam mutatnom (elméletileg). Megpróbálkozom vele…
Haj: barna, bár naplementében általában vörösesnek látszik, és ilyenkor begurulok, hogy jesszusom, mi történt… A szemem (is) barna, a szám nagy, az orrom is, de majd látjátok a képen. Magasságom (már amennyire magas vagyok) 160 cm. Súlyomat nem írom, mert minden mérleg mást mutat, főleg vasárnapi ebéd után ugrik meg mindig 1-2 kg-mal…
Hobby (jé, és nem húzta alá ezt a szót a helyesírás-ellenőrző!): zene (zongora, fuvola, ének, zenehallgatás, stb.), olvasás, net, utazás. Ja, és 1 éve aerobikozom, azelőtt táncoltam, azelőtt híztam.
Kedvenc kaja: hát… annyira konkrét nincs, szeretem a pizzát, a tonhalas-kukoricásak, kedvenc konyhám a mexikói, olasz, kínai. Kedvenc márkám: Milka. (nyamm!!!)
Aztán… stílus. Alapvetően meghallgatok én akármit, de inkább pop, R&B, musical, retro, rock, jazz, stb. Öltözködés: természetes, sportosan elegáns, egyszerű.
Kedvenc film: Elizabethtown, Nyakiglove, Bridget Jones naplója, Az ördög prádát visel, Bazi nagy görög lagzi, Hölgyválasz, Hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt, stb. Kedvenc könyv: Meg Cabot, meg Jaqueline Wilson könyvek, meg még egy tucat.
Céljaim az életben?: lehetőleg nem csirkéket nevelni, inkább utazni… 

Remélem, ennyi elég lesz.
Tschüss

1 megjegyzés: