2009. február 26., csütörtök


Koós Dezső
Helló!
1994.09.09 Zentán születtem. Szűz a horoszkópom. A hajam barna színű,közepes méretű. Szemem zöld színű. 48-49 kilógramm vagyok. 165 centiméter. 39-es a lábam.

Apukám neve Koós Dezső. Anyukám neve Koós Holló Tímeaí. Testvérem neve Koós Kata.

8.C osztályba járok. 24-en vagyunk. 12 fiú, 12 lány.

Szabadidőmben computerezek. Szeretek focizni az osztálytársaimmal. Kedvenc italom cola, fanta,……. Kedvenc ételem pizza, hamburger,……..
Az átlagom 4.69. Kedvenc tantárgyam torna, rajz, informatika, biológia,………
Szeretek tv-t nézni, aludni, …….

Jártam modellezésre egy ideig, de később abbahagytam. Az első versenyemen 2. helyezést értem el, sokat baromkodtunk, és jó szórakoztunk.

Járok néptáncra is már 8 éve. Most palatkait tanulunk. Tanárunk Lukács Imre, de néha Resócki Rolland is besegít. Január 17.-én Szenttamáson voltunk koncerten és később táncház is volt. Hajnali 3-ig voltunk. Kis minibusz vitt haza minket.

Mivel több időm nincs, ennyit irtam magamról SZEVASZTOK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése