2009. február 24., kedd



1994.04.18-án születtem, horoszkópom kos. Nevem Prokop Adrien (1 ,n’-nel),de mindenki csak Adrinak ismer…:P Ezenkívül még számtalan becenevem van…:] Szüleim Róbert és Veronika. Tesóm Ági,18 éves. Imádok nevetni!:D Mindig mosolygok, röhögök, néha azt sem tudom, hogy min…a lényeg,h nevessek…:P Nagyon szeretek ügyetlenkedni az osztálytársaimmal/barátaimmal…x) Állandóan beszélek…soha nem tudom befogni a szám, akkor se, hogy ha már könyörögnek, hogy hallgassak végre el…ez van…(: Szeretem a filmeket, de nem érdemes velem filmezni, mert az első 5 percben elmesélem az egészet…ha véletlen nem láttam, akkor pedig elmondom, hogy szerintem, hogy fog befejeződni…vagyis ígyse-úgyse jársz jól…:Pblee:P:P 7 évet kézilabdáztam, de ma már nem játszok…4 éve röplabdázok…:D:D Szeretem a nyarat, pláne a medencén való strand-röplabdázást!:D Nagyon szeretem a családomat, barátaimat…meg már egy ideje őrűlten szerelmes is vagyok a barátomba!<3<3<3 Eddig 5.00 tanuló voltam, remélem az is maradok!:) Tovább Zentára szeretnék gimibe menni, de hogy felnőtt koromba mi szeretnék lenni, az még számomra is rejtély…:-S Na röviden ennyi…sziasztok!(:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése